خرید قهوه

قهوه فوری گلد (عمده)

(برای تماس، شماره تلفن یا لینک واتساپ را لمس کنید)

تماس مستقیم
پیج اینستاگرام
تماس واتساپ
قهوه فوری گلد (عمده)

 

قهوه فوری گلد (عمده)؛ رستوران ها، شرکت ها، مشتریان بزرگ اعم از کافه ها و کاربران خانگی می توانند جدیدترین و بهترین انواع این محصول را از طریق این شرکت خریداری کنند. عمده فروش این شرکت به صورت فله و مستقیم می باشد. به همین دلیل قیمت نهایی بسیار ارزان و در عین حال کیفیت آن کاملا اصلی و درجه یک می باشد.

اگر برای درست کردن قهوه وقت ندارید و می خواهید در کمترین زمان قهوه واقعی و اصیل درست کنید، پیشنهاد می کنیم قهوه فوری گلد را امتحان کنید. برای خرید قهوه عمده و بهترین نمونه های این محصولات را می توان در هر نقطه از کشور سفارش و دریافت کرد.

قهوه فوری گلد
فروش عمده قهوه گلد اکوادور در ایران

کشور اکوادور در آمریکای مرکزی قرار دارد و یکی از بزرگترین صادرکنندگان و تولیدکنندگان دانه قهوه در جهان است. بیشتر قهوه تولید شده در مزارع اکوادور توسط شرکت های قهوه فوری خریداری شده و به شکل پودر قهوه استفاده می شود.

از نظر طعم، قهوه اکوادور طعمی ملایم و متعادل دارد و همچنین کاملاً عربی است. قهوه گلد اکوادور دقیقاً همین خواص را دارد. شما می توانید این محصول را به صورت عمده از عمده فروشان قهوه فوری گلد در ایران سفارش دهید.

تولید قهوه فوری گلد (عمده)

اگر خریدار زیاد قهوه گلد فوری هستید جالب است که در مورد تولید این محصول بدانید. سه روش اصلی برای تولید قهوه فوری وجود دارد: فریزدرایینگ ،آگلومریشن، اسپری‌درایینگ. در روش اسپری‌درایینگ عصاره قهوه باید از دمای بالا عبور کند. عصاره قهوه تحت فشار زیاد بخار قهوه به داخل محفظه پمپ می شود.

به دلیل فشار زیاد بخار، عصاره قهوه بلافاصله به صورت ذرات ریز قهوه در هوا معلق می شود و سپس به پایین محفظه می افتد. روش آگلومریشن در واقع همان ادامه اسپری‌درایینگ می باشد. در روش آگلومریشن ، پس از پمپاژ عصاره قهوه، دما را کاهش می دهند. تولید قهوه فوری گلد به روش آگلومریشن است.
پس از کاهش دما، ذرات پودر قهوه فوری به هم می چسبند و به ذرات قهوه فوری تبدیل می شوند. محصول تولید شده در چنین فرآیندی قهوه گلد فوری نامیده می شود. هم اکنون می توانید جدیدترین و با کیفیت ترین انواع این محصول را از ما خریداری نمایید.

خرید و قیمت قهوه فوری گلد (عمده) قهو عمده با قیمت بازار تهران بصورت فله با کیفیت خوب، فروش عمده قهوه فوری گلد مستقیم از درب کارخانه برای دریافت قیمت فله قهوه گلد تماس بگیرید.

تولید قهوه فوری گلد (عمده)

بهترین قهوه گلد مال کدام کشور است؟

میتوان گفت قهوه فوری گلد اکوادور خوش طعم ترین نوع بین گلد های موجود در بازار است. کشور مبدا آن اکوادور یکی از تولید کنندگان قهوه هایی با طعم و عطر عالی و مرغوب در جهان است. طعم بادی دهانی این قهوه قوی و تلخی فراگیری را برای شما ایجاد میکند.

قهوه گلد اکوادور تشکیل شده از دان های باکیفیت عربیکا و روبوستا آمریکای جنوبی و کشور اکوادور به شما طعم پیچیده معطر، غنی و کامل را میدهد و میتوانید با طعم دلنشین آن از خوردن قهوه لذت ببرید.

فرقی که بین قهوه های گلد آکوادور و قهوه های تازه ای که ما مصرف میکنیم وجود دارد. طبع گرم و خشک پوست آن و مغزی با طبع سرد و خشک دارد و علت این تفاوت این است که با روش برشته شدن قهوه طبع آن تغییر میکند. منبع : میکو

 

بهترین قهوه گلد مال کدام کشور است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *